‘Dan krijg ik mailtjes met: ‘hé Sakkers, doe er wat aan’

Transport en Logistiek Nederland (TLN) bood woensdag een petitie aan aan de Vaste Commissie van Infrastructuur en Milieu van de Tweede Kamer. NT sprak met voorzitter Alexander Sakkers.

De organisatie wil dat de Kamer een onafhankelijk onderzoek laat doen naar de manier waarop in Europa de wet- en regelgeving voor de transportsector wordt gehandhaafd.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

wat een nepper die sakker zeg

Geplaatst door: ben sloot op

Vervolg :op deze manier komen de goeie in een verkeerd dag licht te staan.
Probeer de goede naam van de vakbekwame NEDERLANDSE TRUCKER weer hoog te krijgen en laat de OOSTBLOKKERS buiten spel ,de transportfirma’s
moeten niet ALLEEN maar naar geld kijken,ook VERANTWOORDING EN KENNIS.
ik heb ook vrachtauto rijbewijs en heb bij de firma toen ik nog werkzaam was diverse trucks bereden,en was trots op het geweld op wielen!!
HEEL VEEL OOSTBLOKKERS ZIJN EEN GEVAAR OP DE WEG,ZE KIJKEN NERGENS NAAR HOP Z

Geplaatst door: P.Vestjens op

Als niet trucker wil ik kort reageren,algemeen.
Waarom zijn in de Benelux de wegen net als in Duitsland op zaterdag vanaf zaterdag middag tot zondag 22.oo uur gesloten voor vrachtverkeer,het zijn alleen maar OOSTBLOKKERS wat dan op de weg zitten,en ik zit veel op de weg zo ook constateer ik dat POOLSE truckers op zondag rond 18.00 uur naast de truck zitten met een man of 6 en dan staan en liggen daar heel veel lege blikken bier en dan denk ik als die om 22,oo uur gaan rijden ???MEER CONTROLE ?

Geplaatst door: P.Vestjens op
‘Dan krijg ik mailtjes met: ‘hé Sakkers, doe er wat aan’ | NT

‘Dan krijg ik mailtjes met: ‘hé Sakkers, doe er wat aan’

Transport en Logistiek Nederland (TLN) bood woensdag een petitie aan aan de Vaste Commissie van Infrastructuur en Milieu van de Tweede Kamer. NT sprak met voorzitter Alexander Sakkers.

De organisatie wil dat de Kamer een onafhankelijk onderzoek laat doen naar de manier waarop in Europa de wet- en regelgeving voor de transportsector wordt gehandhaafd.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

wat een nepper die sakker zeg

Geplaatst door: ben sloot op

Vervolg :op deze manier komen de goeie in een verkeerd dag licht te staan.
Probeer de goede naam van de vakbekwame NEDERLANDSE TRUCKER weer hoog te krijgen en laat de OOSTBLOKKERS buiten spel ,de transportfirma's
moeten niet ALLEEN maar naar geld kijken,ook VERANTWOORDING EN KENNIS.
ik heb ook vrachtauto rijbewijs en heb bij de firma toen ik nog werkzaam was diverse trucks bereden,en was trots op het geweld op wielen!!
HEEL VEEL OOSTBLOKKERS ZIJN EEN GEVAAR OP DE WEG,ZE KIJKEN NERGENS NAAR HOP Z

Geplaatst door: P.Vestjens op

Als niet trucker wil ik kort reageren,algemeen.
Waarom zijn in de Benelux de wegen net als in Duitsland op zaterdag vanaf zaterdag middag tot zondag 22.oo uur gesloten voor vrachtverkeer,het zijn alleen maar OOSTBLOKKERS wat dan op de weg zitten,en ik zit veel op de weg zo ook constateer ik dat POOLSE truckers op zondag rond 18.00 uur naast de truck zitten met een man of 6 en dan staan en liggen daar heel veel lege blikken bier en dan denk ik als die om 22,oo uur gaan rijden ???MEER CONTROLE ?

Geplaatst door: P.Vestjens op