Nederlandse ambassade maant Duitse douane

De Nederlandse ambassadeur in Duitsland heeft aan de regering in Duitsland gevraagd om een oplossing voor de vele brandstofboetes in dat land.

Dat is gebeurd op verzoek van Transport en Logistiek Nederland (TLN).

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Europa één, laat me niet lachen oftewel een lachertje, de transportsector is nu eenmaal het beste melkkoetje voor regeringen en zit in de hoek waar de klappen vallen

Geplaatst door: G. Vogel op

Oude tijden herleven, komen de tankscheinen ook weer terug? Ik moet gelijk weer denken aan Hern Schröder, de Duitse Zollbeamte aan Bergh Autoweg met zijn notitieboekje.Daar stonden alle kentekens in van ato’s waarvan iets niet klopte met de opgave van het tankschein.Een "paar" centimeter meer noteren dan er in de tank aanwezig was,of praktisch leeg en dan 22cm opgeven was al gauw 150 liter.Ja,toen was geluk nog heel gewoon.

Geplaatst door: Gerard van Westreenen (gep) chauffeur op
Nederlandse ambassade maant Duitse douane | NT

Nederlandse ambassade maant Duitse douane

De Nederlandse ambassadeur in Duitsland heeft aan de regering in Duitsland gevraagd om een oplossing voor de vele brandstofboetes in dat land.

Dat is gebeurd op verzoek van Transport en Logistiek Nederland (TLN).

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Reacties

Europa één, laat me niet lachen oftewel een lachertje, de transportsector is nu eenmaal het beste melkkoetje voor regeringen en zit in de hoek waar de klappen vallen

Geplaatst door: G. Vogel op

Oude tijden herleven, komen de tankscheinen ook weer terug? Ik moet gelijk weer denken aan Hern Schröder, de Duitse Zollbeamte aan Bergh Autoweg met zijn notitieboekje.Daar stonden alle kentekens in van ato's waarvan iets niet klopte met de opgave van het tankschein.Een "paar" centimeter meer noteren dan er in de tank aanwezig was,of praktisch leeg en dan 22cm opgeven was al gauw 150 liter.Ja,toen was geluk nog heel gewoon.

Geplaatst door: Gerard van Westreenen (gep) chauffeur op