Antwerpen dreigt spoorlading te verliezen

Omdat er nog altijd geen duidelijkheid is of de Belgische overheid bet binnenlandse spoorvervoer van containers wil blijven subsidiëren, moet operator IFB zijn prijzen verhogen.

IFB exploiteert als dochter van NMBS Logistics sinds 2004 het National Rail Container Network (Narcon) van dagelijkse shuttles tussen Antwerpen, Kortrijk, Moeskroen, Zeebrugge, Charleroi en Athus.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Antwerpen dreigt spoorlading te verliezen | NT

Antwerpen dreigt spoorlading te verliezen

Omdat er nog altijd geen duidelijkheid is of de Belgische overheid bet binnenlandse spoorvervoer van containers wil blijven subsidiëren, moet operator IFB zijn prijzen verhogen.

IFB exploiteert als dochter van NMBS Logistics sinds 2004 het National Rail Container Network (Narcon) van dagelijkse shuttles tussen Antwerpen, Kortrijk, Moeskroen, Zeebrugge, Charleroi en Athus.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu