Extra lading voor Wilhelmshaven na brand bij Maersk

Maersk Line heeft de normale rotatie van de ‘Eugen Maersk’ die in de AE10-dienst tussen het Verre Oosten en Noord-Europa vaart, aangepast.

Het 15.550 teu grote containerschip zit ruim een week achter op het originele vaarschema omdat het tijdens de laatste trip van de Far East naar Europa moest uitwijken naar Djibouti omdat er in een aantal containers brand was uitgebroken.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Extra lading voor Wilhelmshaven na brand bij Maersk | NT

Extra lading voor Wilhelmshaven na brand bij Maersk

Maersk Line heeft de normale rotatie van de ‘Eugen Maersk’ die in de AE10-dienst tussen het Verre Oosten en Noord-Europa vaart, aangepast.

Het 15.550 teu grote containerschip zit ruim een week achter op het originele vaarschema omdat het tijdens de laatste trip van de Far East naar Europa moest uitwijken naar Djibouti omdat er in een aantal containers brand was uitgebroken.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu