Tweede West-Afrikadienst voor Aziatisch rederstrio

Over ruim een week beginnen Evergreen, UASC en Hanjin een gezamenlijke WAF2 Service tussen Europa en West-Afrika met drie schepen die 1.200 tot 1.800 teu kunnen laden.

De drie partners zullen elk een containerschip leveren. Net als in hun gezamenlijke WAF1 Service blijft de Europese rotatie beperkt tot Algeciras, waar Hanjin een eigen terminal heeft. In die Zuid-Spaanse hub zijn er aansluitingen naar zowel Noord-Europa als het Verre Oosten.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu

Tweede West-Afrikadienst voor Aziatisch rederstrio | NT

Tweede West-Afrikadienst voor Aziatisch rederstrio

Over ruim een week beginnen Evergreen, UASC en Hanjin een gezamenlijke WAF2 Service tussen Europa en West-Afrika met drie schepen die 1.200 tot 1.800 teu kunnen laden.

De drie partners zullen elk een containerschip leveren. Net als in hun gezamenlijke WAF1 Service blijft de Europese rotatie beperkt tot Algeciras, waar Hanjin een eigen terminal heeft. In die Zuid-Spaanse hub zijn er aansluitingen naar zowel Noord-Europa als het Verre Oosten.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu