Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
Een Amerikaanse commissie gaat bepalen of buitenlandse havens verplicht worden om binnen enkele jaren alle zeecontainers te inspecteren met röntgenscans.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Dit is gewoon hoognodig als je een handelsland wilt zijn en je econmie rust op de handel die komt uit de havens en Schiphol. Dus stoppen met zeuren en dit is gwoon nodig voor een gezond Nederland.
Nederland heeft weer zoals altijd voorop willen lopen om zich te profileren binnen Europa. Het feit dat er Duitsland nog geen schop de grond in is geweest zegt al genoeg. Heel veel geld geinvesteerd wat lang niet terugverdient gaat worden.
Iedereen die daar anders over denkt heeft geen verstand van logistiek ! Waar blijft het bedrijfsleven ? Staan die te trappelen om op aandringen van de overheid hierin mee te investeren ?
’t Zal wel weer net zoals altijd gaan, dat het hele avontuur weer verzuipt in de regeltjes en bemoeienissen van allerlei mensen die er geen moer mee te maken hebben. Nee, ik heb er geen goed gevoel over, maar wie me kan overhalen, moet het zeker niet laten want ik ben geen geboren pessimist !
Nederland is vol voor goederentreinen op de oostelijke corridors. Het is een worsteling om elke dag weer met zware treinen Nederland oost en westwaarts te doorkruisen. Wachttijden aan de grens van meer dan een uur op dstrgl paden tussen reizigerstreinen zijn schering en inslag. Verder vraag ik me af hoe je een binnenvaartschip over de Alpen krijg en gelost krijg bij klanten die niet aan het water liggen. En over dat geinvesteerde vermogen kunnen we stellen dat het merendeel van dat geld weer bij
De zoveelste blunder over onze belastingcenten.
Over 2 jaar(tot die tijd is er nog geen container over vervoerd, maar dat terzijde) wordt het hele ding voor 1 euro overgenomen door Henny Van der Most, die er de langste achtbaan ter wereld van maakt!