Daling vracht op Dusseldorf

DUSSELDORF – De Golfoorlog is verantwoordelijk voor de achteruitgang in de resultaten van de luchthaven van Dusseldorf in de eerste helft van 1991. Volgens de luchthavendirectie werden op elk gebied tegenvallers genoteerd, behalve bij luchtpost. De 3.038 ton betekenden een stijging van 19,6 procent vergeleken met het eerste halfjaar van 1990. Vracht verminderde met 11,5 procent tot 41.832 ton. Het aandeel zuivere luchtvracht bedroeg 19.935 ton (minus 13,3 procent), dat va

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Daling vracht op Dusseldorf | NT

Daling vracht op Dusseldorf

DUSSELDORF - De Golfoorlog is verantwoordelijk voor de achteruitgang in de resultaten van de luchthaven van Dusseldorf in de eerste helft van 1991. Volgens de luchthavendirectie werden op elk gebied tegenvallers genoteerd, behalve bij luchtpost. De 3.038 ton betekenden een stijging van 19,6 procent vergeleken met het eerste halfjaar van 1990. Vracht verminderde met 11,5 procent tot 41.832 ton. Het aandeel zuivere luchtvracht bedroeg 19.935 ton (minus 13,3 procent), dat va

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu