Bedrijfsleven: waarom alleen tol voor vrachtauto’s?

De ondernemersorganisaties in de regio Rotterdam, waaronder die uit de transportsector, vragen zich af waarom voor de Blankenburgtunnel straks alleen tol moet worden opgebracht door vrachtauto’s.

Ze willen eerst met minister Melanie Schultz van Haegen overleggen over de uitwerking van het plan voor de nieuwe tunnel. Volgens het huidige plan wordt het wegvervoer met extra kosten opgezadeld, terwijl personenverkeer wordt ontzien.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Bedrijfsleven: waarom alleen tol voor vrachtauto's? | NT

Bedrijfsleven: waarom alleen tol voor vrachtauto's?

De ondernemersorganisaties in de regio Rotterdam, waaronder die uit de transportsector, vragen zich af waarom voor de Blankenburgtunnel straks alleen tol moet worden opgebracht door vrachtauto's.

Ze willen eerst met minister Melanie Schultz van Haegen overleggen over de uitwerking van het plan voor de nieuwe tunnel. Volgens het huidige plan wordt het wegvervoer met extra kosten opgezadeld, terwijl personenverkeer wordt ontzien.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu